Čo nás viedlo k rebrandingu? 3 dôvody, prečo sa meníme na IRISIMO
Autor: Michal Pindura Komentáre: 0 Vytvorené: 16.07.2020
Prečo rebranding?
1. Dôvod
Hodinky.sk, úspešný e-shop s hodinkami, pôsobiaci na slovenskom trhu od roku 2005. Po rozšírení sortimentu o šperky, módne doplnky, okuliare a výhľadovo aj ďalší fashion sortiment vznikla požiadavka zastrešiť túto pomerne rozsiahlu paletu tovaru značkou, ktorá by terajšiemu stavu a tiež budúcemu rozširovaniu nestavala zbytočné mantinely.
2. Dôvod
Druhým dôvodom, nemenej praktickým, bolo dostať firmu pod jednu značku, nakoľko podnikanie na viacerých trhoch so sebou prináša určité úskalia vo vzťahu predajca - dodávateľ. Zjednotenie obchodného mena umožní jednoznačné komunikovanie značky a je tiež podmienkou predaja prémiového tovaru.
3. Dôvod
Tretí dôvod je čisto prozákaznícky. Zrejme na každého zákazníka zapôsobí, ak vie, že obchod, z ktorého nakupuje, je súčasťou väčšieho celku, že má určité zázemie a môže mu tak ponúknuť viac komfortu či nadštandardných služieb.
Prečo názov IRISIMO?
Pri rozhodovaní o zmene názvu a firemnej identity výrazne zavážila aj skutočnosť, že spoločnosť pôsobí v rôznych krajinách pod viacerými menami. Kým na Slovensku je to hodinky.sk, v Maďarsku proKarórák.hu a v Rumunsku proCeasuri.ro. A hoci dôležitosť materského slovenského trhu nabáda k opatrnosti, definitívne áno zmene značky zaznelo prakticky okamžite po tom, čo sa po úspešnom zavŕšení rebrandingu pridal do rodiny IRISIMO obchod proHodinky.cz. Zjednotenie lokálnych brandov pod jednu medzinárodnú značku, ktorá navyše medzičasom stihla osloviť zákazníkov v Chorvátsku, Slovinsku a Litve, sa tak aj s výhľadom do budúcnosti javilo ako jediná možnosť, ako sa stať rešpektovaným globálnym hráčom v regióne Strednej Európy.
Práve kvôli potrebe zjednotenia padla voľba na originálny, univerzálne použiteľný názov, ktorý sa bude ľahko vyslovovať, ešte ľahšie pamätať a ktorý v sebe odzrkadľuje filozofiu spoločnosti. V nej sú vždy na prvom mieste zákazníci, ktorí vďaka štýlovým hodinkám, šperkom a fashion doplnkom môžu zažiariť skutočne naplno.
V novom inšpiratívnom názve sa preto spája meno mýtickej bohyne dúhy Iris, zobrazovanej s trblietavým závojom, a vzácneho momentu, počas ktorého si všetci naokolo všimnú opojnú krásu, vkus a štýl osoby ozdobenej niektorým z ponúkaných módnych doplnkov. Irisimo by malo byť tým vysneným miestom, kde každý nájde svoju vlastnú výnimočnosť, vymaní sa z nudných stereotypov a kde sa bude cítiť príjemne.
Objavte svoju výnimočnosť. Nezabudnite, zmena nastane 29. júla 2020.