Zmena je život. CEO hodinky.sk Juraj Bednár: Takto vidím náš rebranding ja
Autor: Michal Pindura Komentáre: 2 Vytvorené: 16.07.2020
Ako ste si už zrejme všimli, z hodinky.sk sa stalo IRISIMO. Máme nové logo, novú motiváciu a pred sebou nové príležitosti. Ak sledujete naše sociálne siete a občas zablúdite na náš blog, o rebrandingu určite nepočujete prvýkrát. Možno vás však bude zaujímať aj to, ako túto zmenu vnímame vo firme a ako ju vnímam ja osobne, pretože rebranding nie je len o tom, aké kroky treba spraviť (a že ich nie je málo), aby bol celý proces úspešný. Ide hlavne o to, aby dával zmysel - mne, mojim kolegom a predovšetkým našim zákazníkom.
Ešte predtým, než sa dostanem k samotnému rebrandingu, skúsim sám sebe - a takisto vám - položiť otázku: čo je to 15 rokov? Pre niekoho celý život, pre iných dôvod osláviť krištáľovú svadbu. Pre našu firmu a nás, čo sme jej súčasťou, je to míľnik, ktorým pravdepodobne ohraničíme jednu etapu. Pätnásť rokov je dlhá doba v živote každého e-shopu. My sme sa za ten čas stali špičkou v predaji hodiniek nielen na Slovensku, vybudovali sme si silnú pozíciu na trhu, výborné vzťahy s dodávateľmi a každým dňom máme väčšiu radosť zo skvelej povesti medzi zákazníkmi.
NÁŠ PRÍBEH
Poviem úprimne, že pred pätnástimi rokmi, keď sme s Matejom, mojím spolužiakom z vysokej školy, uvažovali, čo budeme robiť po skončení štúdia, rozhodne sme nemali v pláne odštartovať medzinárodný biznis. Bol rok 2005 a my sme stavili na veľkú neznámu - internetový obchod s hodinkami. Všetko, čo sme robili, bolo pre nás nové. Či už ide o vlastnoručné naprogramovanie prvej verzie e-shopu, nesmelé oťukávačky s dodávateľmi, alebo zariaďovanie našej prvej predajne - presnejšie stánku v ružomberskom obchodnom dome.
V živej pamäti máme inšpiratívne výstavy, prvé predané Tissoty a určite nezabudneme na boj o získanie lukratívnej domény hodinky.sk, ktorá bola akcelerátorom nášho raketového rastu. Áno, je to tá istá doména, ktorá pre svoj zväzujúci názov musí ustúpiť novému brandu IRISIMO - značke, spájajúcej vo svojom názve meno mýtickej bohyne dúhy Iris, zobrazovanej s trblietavým závojom, a vzácneho momentu, počas ktorého si všetci naokolo všimnú opojnú krásu, vkus a štýl osoby ozdobenej niektorým z ponúkaných módnych doplnkov.
Matej i ja sme presvedčení, že ak sa nám odvaha vyplatila v roku 2005, vyplatí sa aj teraz, keď za sebou nechávame značku, s ktorou sme zrastení a na ktorú sme patrične hrdí. Veríme totiž, že tento odvážny krok so sebou prinesie množstvo pozitív - pre nás, našich obchodných partnerov a, samozrejme, pre našich zákazníkov.
IRISIMO JE BUDÚCNOSŤ
Potenciál nového fashion brandu IRISIMO je obrovský. Dáva nám väčšiu voľnosť a umožňuje lepšie reflektovať na požiadavky zákazníkov. Prirodzene, jeho pevným základom ostávajú náramkové hodinky, bez nich by to naozaj nešlo. Popri nich sa nám však otvára takmer nekonečné univerzum módy, ktorá má moc spraviť z nášho obchodu vysnené miesto, kde každý nájde svoju vlastnú výnimočnosť, vymaní sa z nudných stereotypov a kde sa bude cítiť príjemne.
Aby sa ľudia s nami cítili čo najlepšie, ponechávame v platnosti všetky prémiové služby, na ktoré si už mnohí zvykli, a už na najbližšie obdobie pripravujeme mnohé lákavé prekvapenia, najmä čo sa týka rozširovania sortimentu šperkov, doplnkov a slnečných okuliarov. My v IRISIMO sa tešíme na každú výzvu, ktorú máme pred sebou. Budete aj vy súčasťou nášho fashion sveta?
Objavte svoju výnimočnosť. Nezabudnite, zmena nastane 29. júla 2020.
Pridať komentár
Komentáre (2)
yolanda | Kieslect- Position 1/2-1/3 price of Amazfit but more fashion and light athleisure style |
---|---|
Martin | Super ??? |