Na tomto mieste nájdete odpovede na najčastejšie kladené otázky.
Nenašli ste odpoveď na Vašu otázku? Radi Vám pomôžeme osobne.
Môžete nás kontaktovať e-mailom alebo telefonicky.
Naša zákaznícka podpora je tu pre Vás počas pracovných dní v čase od 08:30 do 15:30
Telefón: +421 44 381 0783
E-mail: podpora@irisimo.sk
Objednanie tovaru
Ako môžem objednať tovar?
Tovar môžete objednať niekoľkými spôsobmi:
1. Cez našu stránku. Stačí, ak vybraný produkt vložíte do košíka tlačidlom DO KOŠÍKA a prejdete nákupným procesom v nákupnom košíku. Po odoslaní objednávky obdržíte automatický email o prijatej objednávke
2. Telefonicky na telefónnom čísle: +421 44 381 0783
3. E-mailom na: objednavky@irisimo.sk
Čo ak som nedostal/a email s potvrdením objednávky - je všetko v poriadku?
Nemusíte sa ničoho obávať. Ak ste prešli nákupným procesom a dokončili objednávku v nákupnom košíku, tak sme ju úspešne zaevidovali.
V prípade, že vo Vašej emailovej schránke neviete nájsť email s potvrdením objednávky, skontrolujte aj priečinok Nevyžiadaná pošta (SPAM) alebo iné priečinky, napríklad Reklamy a podobne.
Ak ani napriek tomu neviete nájsť email s potvrdením objednávky, pravdepodobne sa niekde stala chyba. Je možné, že ste v procese nákupného košíka pri vypĺňaní údajov spravili chybu a objednávka nebola odoslaná, respektíve ste zadali nesprávny email.
Stačí ak nás kontaktujete telefonicky na: +421 44 381 0783 alebo emailom na: objednavky@irisimo.sk a okamžite preveríme, či sme Vašu objednávku prijali.
Chcem urobiť zmeny v objednávke. Ako na to?
Ak chcete urobiť zmeny v objednávke po jej odoslaní (zmeniť objednaný produkt, zmeniť adresu doručenia, spôsob platby a podobne), stačí, ak nás kontaktujte na telefónnom čísle: +421 44 381 0783 alebo emailom na: objednavky@irisimo.sk
V prípade, že objednávka ešte nebola odoslaná, zmeny urobíme.
V prípade, že objednávka už bola odoslaná, je nám ľúto, ale žiadne zmeny už nie sme schopní urobiť.
Môžem objednávku zrušiť?
Samozrejme!
V prípade, že objednávka ešte nebola odoslaná, stačí, ak kontaktujte našu zákaznícku podporu emailom alebo telefonicky. V prípade, že ste za objednávky už zaplatili (bankovým prevodom, platobnou kartou alebo cez PayPal), peniaze Vám vrátime späť rovnakým spôsobom. Tento proces trvá 2 - 4 pracovné dni.
V prípade, že objednávka už bola odoslaná, zrušenie nie je možné. Stačí ak kuriérovi poviete, že o ňu nemáte záujem. V prípade, že ste už za objednávku zaplatili, po jej vrátení na našu centrálu Vám vrátime peniaze späť rovnakým spôsobom.
Faktúra - dostanem ju v balíku?
Nie. Faktúru dostanete ako prílohu emailu o odoslaní Vašej objednávky. Ide o plnohodnotný daňový doklad a v prípade potreby ju stačí vytlačiť.
Čo ak som dostal poškodený tovar?
Je nám naozaj veľmi ľúto, ak takáto situácia nastane. Každý produkt pred odoslaním dôkladne kontrolujeme a robíme všetko pre to, aby takáto situácia nenastala.
V prípade, že ste dostali poškodený produkt, najskôr kontaktujte našu zákaznícku podporu. Nezabudnite uviesť číslo objednávky a popis poškodenia.
V prípade, že sa naozaj jedná o poškodenie alebo chybu výrobku, preplatíme Vám všetky náklady spojené s odoslaním tovaru späť k nám a obratom Vám pošleme náhradný produkt v bezchybnom stave.
Čo ak som dostal iný produkt, ako som objednal?
Mrzí nás, ak takáto situácia nastane. Každý produkt pred odoslaním dôkladne kontrolujeme a robíme všetko pre to, aby takáto situácia nenastala.
V prípade, že ste dostali iný produkt, ako ste objednali, kontaktujte najskôr našu zákaznícku podporu. Nezabudnite uviesť číslo objednávky. Obratom navrhneme optimálny spôsob, aby ste správny produkt mali čo najskôr.
Chcem nakupovať na firmu, je to možné?
Áno. Je možné nakupovať na firmu. V nákupnom košíku stačí zvoliť Nakupujem ako firma a vyplniť potrebné údaje.
Ako sú produkty balené?
Všetky produkty, ktoré nájdete v našej ponuke, Vám dodáme v originálnom balení daného výrobcu. Môže to byť krabička, taška alebo sáčok. Záleží od typu produktu a originálneho balenia výrobcu.
Doprava a dodanie
Aká je doba doručenia?
Všetky produkty, ktoré máme na sklade, expedujeme v deň prijatia Vašej objednávky (do 12:00). Doručenie je na nasledovný pracovný deň od odoslania.
V prípade, že tovar aktuálne nemáme na sklade, jeho doručenie trvá dlhšie, zvyčajne o 1-2 pracovné dni. Deň doručenia uvádzame pri každom produkte priamo v jeho detaile. V ojedinelých prípadoch môže nastať situácia, že dodania sa predĺži oproti avizovanému termínu. V takomto prípade, zákazníka neodkladne informujeme o novom termíne dodania.
Akými spôsobmi doručujete?
Na výber ponúkame viacero spôsobov doručenia:
Služba dobierka je spoplatnená sumou: 0,95 €
Doručujete aj do zahraničia?
Áno, doručujeme v rámci celej Európskej únie. Mimo Európskej únie nedoručujeme.
Viem zmeniť adresu doručenia, ktorú som zadal/a v objednávke?
V prípade, že zásielka ešte nebola odoslaná, stačí ak budete kontaktovať našu zákaznícku podporu.
V prípade, že zásielka už bola odoslaná, zmena adresy už nie je možná. Odporúčame Vám kontaktovať priamo kuriéra, ktorý Vašu zásielku doručuje a dohodnúť sa s ním na zmene adresy.
V prípade, že je zásielka doručovaná na výdajné miesto, adresu po jej odoslaní už nevieme zmeniť.
Zásielku nemôžem prebrať, čo mám robiť?
V prípade, že ide o výdajné miesto, odberná lehota je zvyčajne 5 - 7 dní. Zásielku preto nemusíte prevziať hneď v deň, v ktorom dostanete avízo o jej pripravenosti k vyzdvihnutiu.
Kuriérske spoločnosti informujú zákazníka o doručovaní deň vopred emailom alebo prostredníctvom SMS. V prípade, že Vám termín doručenia nevyhovuje, odporúčame kontaktovať priamo kuriérsku spoločnosť alebo kuriéra a dohodnúť sa na inom termíne doručenia.
Čo ak zásielku od kuriéra nepreberiem alebo ju nepreberiem v odbernej lehote na výdajnom mieste?
V prípade, že sa jedná o výdajné miesto, odberná lehota je zvyčajne 5 - 7 dní. Zásielku preto nemusíte prevziať hneď v deň, v ktorom dostanete avízo o jej pripravenosti k vyzdvihnutiu.
Kuriérske spoločnosti informujú zákazníka o doručovaní deň vopred emailom alebo sms. V prípade, že Vám termín doručenia nevyhovuje, odporúčame kontaktovať priamo kuriérsku spoločnosť alebo kuriéra a dohodnúť sa na inom termníne doručenia.
Ak sa Vám napriek tomu nepodarí balík prevziať, zásielka sa vráti späť k nám. V prípade, že máte záujem, aby sme zásielku znova poslali, stačí kontaktovať našu zákaznícku podporu.
Možnosti platby
Akým spôsobom môžem za objednávku zaplatiť?
Za svoju objednávku môžete platiť online alebo pri prevzatí v hotovosti. Pre bezhotovostné úhrady máme k dispozícii zabezpečenú platobnú bránu poskytovateľa, ktorá využíva najvyspelejšie technológie v oblasti ochrany osobných údajov a vylučujú možnosť zneužitia.
Vybrať si môžete z nasledovných spôsobov platby:
Služba dobierka je spoplatnená sumou: 0,95 €
Prečo sa medzi možnosťami platby nezobrazuje dobierka?
V prípade, že v nákupnom košíku nie je možné zvoliť dobierku, je to preto lebo produkt, ktorý objednávate, má vyššiu hodnotu ako je maximálna suma dobierky stanovená prepravcom.
Môžete platiť jedným z bezhotovostných spôsobov.
Môžem nakupovať na splátky?
Nie, nákup na splátky nie je možný.
Vrátenie tovaru
Objednaný produkt mi nevyhovuje. Môžem ho vrátiť?
Áno, hodinky, šperky, okuliare a aj doplnky môžete vrátiť do 12 mesiacov od zakúpenia.
Viac o 12-mesačnej lehote na vrátenie nájdete TU.
Aké sú vaše podmienky pre vrátenie?
Podmienky pre vrátenie sú nasledovné:
- vrátiť môžete nepoužitý tovar vrátane celého príslušenstva, ktorý ste od nás dostali
- v prípade vrátenia tovaru nás nemusíte kontaktovať. Stačí, ak vyplníte Formulár na odstúpenie od zmluvy a vložíte ho do zásielky, ktorú nám posielate späť.
- za zásielku, ktorú nám posielate na našu adresu, ste zodpovední až do bodu, kedy k nám dorazí. Odporúčame zásielku poistiť
- produkt musí byť vrátený v pôvodnom balení a musí obsahovať všetky pôvodné visačky, doplnky a nesmie byť použitý
- náklady na vrátenie zásielky späť k nám znáša zákazník - v prípade, že zákazník nevyužije možnosť bezplatného vrátenia
- zásielky poslané na dobierku nepreberáme
- peniaze vraciame rovnakým spôsobom, ako ste platili. V prípade, že ste platili na dobierku, tak peniaze vraciame na bankový účet.
Ako dlho trvá, kým mi vrátite peniaze?
Peniaze budú vrátené najneskôr do 14 kalendárnych dní od prijatia na adrese, ktorú uvádzame pre vrátenie tovaru.
Toto je však maximálna lehota. Zvyčajne vrátenie prebehne oveľa skôr. Vrátenie peňazí nijakým spôsobom nezdržujeme a zásielky od zákazníkov spracovávame obratom.
Zásielku som vám poslala a peniaze ste mi stále nevrátili. Čo mám robiť?
Kontaktujte náš zákaznícky servis. Pripravte si číslo zásielky a číslo objednávky. Obratom skontrolujeme, či sme Vašu zásielku naozaj dostali.
Čo ak som dostal poškodený tovar?
Je nám naozaj veľmi ľúto, ak takáto situácia nastane. Každý produkt pred odoslaním dôkladne kontrolujeme a robíme všetko pre to, aby takáto situácia nenastala.
V prípade, že ste dostali poškodený produkt, najskôr kontaktujte našu zákaznícku podporu. Nezabudnite uviesť číslo objednávky a popis poškodenia.
V prípade, že sa naozaj jedná o poškodenie alebo chybu výrobku, preplatíme Vám všetky náklady spojené s odoslaním tovaru späť k nám a obratom Vám pošleme náhradný produkt v bezchybnom stave.
Čo ak som dostal iný produkt, ako som objednal?
Je nám naozaj veľmi ľúto, ak takáto situácia nastane. Pred odoslaním každý produkt kontrolujeme a robíme všetko pre to, aby sa takáto situácia nestala.
V prípade, že ste dostali iný produkt ako ste objednali, kontaktujte najskôr našu zákaznícku podporu. Nezabudnite uviesť číslo objednávky. Obratom navrhneme optimálny spôsob, aby ste správny produkt mali čo najskôr.
Kde nájdem formulár na vrátenie tovaru?
Formulár na vrátenie tovaru si môžete stiahnuť TU.
Je možné tovar vrátiť aj osobne?
Áno. Otváracie hodiny našej predajne nájdete TU.
Bezplatné vrátenie na výdajné miesto Packeta:
Na vrátenie alebo výmenu tovaru môžete bezplatne využiť výdajné miesto Packeta.
Stačí ak na výdajné miesto zanesiete zásielku a obsluhe nadiktujete Vaše meno, priezvisko a naše ID prepravy: 95660503
Vyžiadajte si potvrdenie o odovzdaní zásielky od obsluhy a uchovajte si ho.
alebo
Zaslanie tovaru na adresu:
IRISIMO s. r. o.
Bystrická cesta 5633/16A
03401 Ružomberok
Výmena tovaru
Môžem objednaný produkt vymeniť?
Áno, hodinky, šperky, okuliare aj doplnky môžete vymeniť do 14 dní od jeho prijatia.
Aké sú podmienky pre výmenu tovaru?
Podmienky pre výmenu sú nasledovné:
- vymeniť môžete nepoužitý tovar vrátane celého príslušenstva, ktorý ste od nás dostali
- v prípade výmeny tovaru kontaktujte našu zákaznícku podporu, aby sme Vám rezervovali tovar, ktorý chcete na výmenu. Vyplňte Formulár na výmenu tovaru, vložte ho do zásielky, ktorú nám posielate späť
- za zásielku, ktorú nám posielate na našu adresu, ste zodpovední až do bodu, kedy k nám dorazí. Odporúčame zásielku poistiť
- produkt musí byť vrátený v pôvodnom balení, musí obsahovať všetky pôvodné visačky, doplnky a nesmie byť použitý
- náklady na vrátenie zásielky späť k nám znáša zákazník - v prípade, že zákazník nevyužije možnosť bezplatného vrátenia
- zásielky poslané na dobierku nepreberáme
Môžem výmenu tovaru urýchliť?
Áno. Stačí, ak si nový produkt objednáte ako novú objednávku a pôvodný vrátite. Novú objednávku vybavíme štandardným spôsobom a za pôvodný produkt Vám vrátime peniaze.
Ako mám postupovať ak chcem objednaný produkt vymeniť?
Máte dve možnosti:
1. Pôvodný produkt nám pošlete späť na našu adresu a priložíte Formulár na výmenu tovaru. Po prijatí a kontrole pôvodného tovaru Vám pošleme nový. Doplácate, alebo my vraciame, len rozdiel v sume.
2. Pošlete si novú objednávku, ktorú vybavíme štandardným spôsobom. Pôvodný produkt pošlete na našu adresu a priložíte Formulár na odstúpenie od zmluvy. Za pôvodný tovar Vám vrátime peniaze.
Čo ak je rozdielna suma za vymenený produkt?
Ak je nový produkt vyššej hodnoty ako pôvodný, tento rozdiel doplatíte. Ak je nový produkt nižšej hodnoty, rozdiel Vám vrátime.
Je možné produkt vymeniť aj osobne?
Áno. Otváracie hodiny našej predajne nájdete TU.
Bezplatné vrátenie na výdajné miesto Packeta:
Na vrátenie alebo výmenu tovaru môžete bezplatne využiť výdajné miesto Packeta.
Stačí ak na výdajné miesto zanesiete zásielku a obsluhe nadiktujete Vaše meno, priezvisko a naše ID prepravy: 95660503
Vyžiadajte si potvrdenie o odovzdaní zásielky od obsluhy a uchovajte si ho.
alebo
Zaslanie tovaru na adresu:
IRISIMO s. r. o.
Bystrická cesta 5633/16A
03401 Ružomberok
Reklamácie
Aké sú reklamačné podmienky?
Reklamačný poriadok nájdete TU
Chcem reklamovať výrobok. Ako mám postupovať?
Reklamáciu zadajte online TU
Vyplňte reklamačný formulár. Po jeho odoslaní dostanete všetky potrebné informácie pre vybavenie reklamácie na e-mail, ktorý ste zadali.
Kontakt
Náš zákaznícky servis je tu pre Vás každý pracovný deň.
Všetky Vaše otázky sa snažíme vyriešiť v čo možno najkratšom termíne. Najdlhšie však do 24 hodín.
E- mail: podpora@irisimo.sk
Telefón: +421 44 381 0783
Fakturačná adresa:
IRISIMO s. r. o.
Bystrická cesta 5633/16A
03401 Ružomberok
IČO: 46569014
IČ DPH: SK2023439979